Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
عام

اسكريبت حبيبي آخـ,,ـر

كان ماسك الموبيل و بيدور علي مربية اطفال علي النت غـ,,ـير الي مشيت و أثناء ما بيدور لاحظ ان بنت عندها 23 سنة وافقت انها تكون مربية لاولاده فا دخلت بعتتله و قالت حضرتك كنت بتدور يا بية علي مربية اطفال انا مربية اطفال
علي كده بقا بقالك كام سنة
بقالي سنة و نص يا باشا
تمام انتي اسمك ايه
اسمي بسمة يا بيه
تمام يا بسمة انا قبلتك هبعتلك عنواني و بكرا من الساعة سابعة الصبح تكوني هنا في الفلة
بجد يا بيه انت عايش في فلة
ايوة و ده عنواني
تمام يا فندم انشاء الله هكون موجودة بكرا الساعة سابعة الصبح بس حضرتك اسمك ايه يا باشا

اسمي مراد يا بسمة
ماشي سلام يا استاذ مراد عشان انام عشان ماتاخرش الصبح
سلام يا بسمة
و بعديها دخل مراد اوضة ولادة الي كانو تؤام و اولاد
و د,ماغه صـ,,ـدعت لما عياله كانو بينطو علي السـ,,ـرير و يرقـ,,ـصوا و يسقفوا و يغنوا و طلع بسرعة برا الاوضة و اخد مسكن للصـ,,ـداع و عياله كانو اسمهم نادر و محمد و كانو عندهم 8 سنين و بعد ما اخد المسكن دخل الاوضة و هو بيتنفس نفس عميق و بعديها خلـ,,ـع القـ,,ـميص بتاعه و رماه علي السـ,,ـرير و دخل الحـ,,ـمام و فتح الدش و خلاه علي مياه ساقعه و بعديها نزل تحت الدش لمده 20 دقيقة و بعديها خرج و لبس البجامة و اترمى علي السـ,,ـرير و في اقل من 3 دقايق كان راح في النـ,,ـوم و تاني يوم صحي الساعه 6 الصبح علي المنبه و غـ,,ـير هدومه و نزل دخل اوضة اولاده و لقاهم صاحيين و ماسكين التلفون حط ايده علي وشه بتعـ,,ـب و طلع و قفل الاوضة و الساعه 7:00 بسمة جت و رنت الجرس و فتح الباب و هي رسمت ابتسامة علي وشها و هي بتقول انا المربية الجديدة يا فندم قالها ادخلي يا بسمة و بعديها لما دخلت قال جهزي الفطار للاولاد دلوقتي و وقت الغدا بتاعهم الساعه 5:00
قالت تمام يا بيه
بعديها قال انا هروح الشغل سلام
قالتله سلام
و بعديها دخلت اوضة الاطفال و قالولها انتي مين قالت بنبرة حنونة انا المربية الجديدة بتاعتكم
قالو انتي هتخدي مكان ماما صح
قالت بنبرة كلها حنية لا لا خالـ,,ـص عمر ما حد هياخد مكان مامتكم صح
قالولها صح
قالت طب ايه رايكم تيجو تقعدو معايا لحد ما اجهز الفطار
قالو ماشي يلا بينا
يلا بينا
و نزلت هيا و محمد و نادر و عملتلهم الفطار و خلصو الفطار و قالوتعرفي ان احنا مش بنام و بنسهر
قالت
ليه كده طب ايه رايكم تيجو ورايا و احكلكم حدوته و بعديها تنامو
قال محمد طيب بس القصة حلوة
ايوة طبعا حلوة عشان هحكهلكم
ماشي يلا
و دخلتهم

السابق1 من 3
تابع المقال

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock